Без рубрики

Ғалымдарымыздың жартысынан астамы, яғни 54%-ы әйелдер

Докторантурада оқитын қыздар оқуларын көбінесе диссертация қорғаумен аяқтайды. Бұл туралы БҒМ баспасөз қызметі хабарлады.

Мысалы, 2020 жылы диссертация қорғаған түлектердің 67,5%-ы қыздар болған.

Әйел мұғалімдер туралы.

Экономикалық даму және ынтымақтастық ұйымы (ЭЫДҰ) елдерімен салыстырғанда Қазақстандағы білім беру жүйесі анағұрлым феминизацияланған (TALIS-2018) 80% жуық.

ЭЫДҰ сарапшыларының айтуынша, көптеген елде әйел мұғалімдер ер мұғалімдерге қарағанда мамандық таңдауды саналы түрде жасаған. Мысалы, қазақстандық әйел мұғалімдердің 76%-ы болашақ мамандықты таңдаған кезде педагог мамандығына басымдық берілгенін айтқан.

Сондай-ақ қыздар оқу сауаттылығы (27 ұпайға) және жаратылыстану сауаттылығы бойынша (7 ұпайға) ұлдардан озып шықты. Сонымен бірге ұлдар математикадан мықты деген стереотипті «бұзды». PISA-2018 ұлдардың да, қыздардың да білімі бір деңгейде екенін көрсетті.

Басқа зерттеулердің (TIMSS-2019, IEA) нәтижелері де 4 және 8-сынып қыздарының ұлдарға қарағанда оң нәтижелерге қол жеткізетінін көрсетті. Немесе кемінде математика мен ғылымда бірдей жетістіктерді көрсетеді.

Қыздардың басым көпшілігі (68%-дан астамы) келесі мамандықтар бойынша жоғары білім алады:

  • Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат – 79,1%;
  • Өнер және гуманитарлық ғылымдар – 71%;
  • Педагогикалық ғылымдар – 70%;
  • Жаратылыстану, математика және статистика – 68%.

Білім беру бағдарламаларының топтары бойынша гендерлік теңдік белгіленді:

  • Ауыл шаруашылығы және биоресурстар – 49,5%;
  • Бизнес, менеджмент және құқық – 48%.
  • Ал қыздар көп бармайтын салалар мыналар:
  • Техникалық ғылымдар мен технологиялар – 31,6%;
  • АКТ – 30%;
  • Инженерлік, өңдеу өнеркәсібі және құрылыс салалары – 28,7%.

Статьи по теме

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back to top button