Хабар

Қарағандыдағы қоғамдық көлік мәселесі көңілден шықпай отыр

Қарағанды өңірінде қоғамдық көліктің мәселесі көптен бері көтеріліп келеді. Бұл бағытта қатаң шараларға бармаса, жағдайдың оңалатын түрі жоқ. Неге десеңіз, автопарк қожайындары кемшілікті жою туралы ауызбен орақ орғанымен, іске келгенде тайғанақтық танытып жүр.

Облыстағы ірі қалаларда авто­бустардың маршрутқа шығу кес­тесі сақтала бермейтіні де өзек­ті проблеманың бірі. Со­ның кесірінен адамдар барар жер­леріне үнемі кешігіп жүреді. Мәселен, Қарағанды қаласында жоспар бойынша 202 автобус маршрутқа шығуы тиіс болса, ал шын мәнісінде оның 160-қа жуығы ғана жолаушыларға қыз­мет көрсетеді екен.

Осыған орай облыс басшы­лы­ғы автопарктерге қойылар талапты күшейтуді ойластырып отыр. Яғни мынадай қағида жүзеге асырылатын болады: автопарктер көліктерді жаңасына ауыстырса, оларға маршруттар бе­ріледі. Ал ескі-құсқымен сал­дыр­латып жүре берер болса, онда маршрут атаулыдан қа­ғы­­лады.

Бір есептен мұндай талап­тың жөні бар. Неге десеңіз, об­лыста автобус шығаратын за­уыт жұмыс істейді, сапасы тәп-тәуір көлік шығарып тұр. Ал оның өнімін неге пайдаға жа­ратпасқа?!

Дегенмен, бұл салада да оң бағыттағы қимыл-қозғалыс бай­қа­лады. Қарағанды қала­сы­ның әкімі Ермағанбет Бөлекпаев берген мәліметке сүйенсек, қа­ла бойынша жолаушылар кө­лі­гінің 60%-ы жаңартылмақ. Яғни автопарктермен жаңа автобустар сатып алу жөніндегі келісімге қол жеткізілген.

Айта кету керек, Жолау­шы­­лар көлігі және автомобиль жол­дары басқармасының мә­лі­метіне сүйенсек, бүгінде Са­ранда жасалған 40 автобус Қа­рағандыда жолаушы тасып жүр. Сонымен қатар дәл сондай 20 автобус Теміртауда, тағы 20-сы Жезқазғанда және 11-і Саран қаласында қызмет көр­сетеді.

Алда тұрған маңызды мін­дет­тің бірі – электронды билет сату жүйесіне көшу. Түп­теп келгенде, мұның өзі жо­лау­шылардың нақты санын білуге мүмкіндік береді. Ал бұл дегеніңіз жолаушылар тасы­ма­лын қалыпты түрде субсидия­лау мәселесінде ескеретін ма­ңы­зы зор көрсеткіштің бірі бол­мақ.

Жалпы, облыс басшы­лы­ғының автобус парктерін жаңалау тұрғысындағы табанды әрекеті қолдауға тұрарлық саясат. Бұл біріншіден, жолау­шы­ларға сапалы қызмет көр­се­тудің алғышарты болса, екін­ші­ден, отандық өнімді қолдауға ба­ғыт­талған жанашырлық қа­дам. Бұдан тараптардың ұтыл­­масы анық. «Алыстан ар­ба­­лағанша, жақыннан дорбалау» тәмсілінің тиімділігі дәл осы отандық автобус мәсе­ле­сін­де маңызды рөл ойнайды-ақ.

egemen.kz материалының көмегімен әзірленді

Статьи по теме

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back to top button